جام حذفی آلمان| آلونسو با فتح حذفی فصل را به پایان رساند؛ دوگانه لورکوزن تکمیل شد

0:11 - 06 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۵۱۶۲
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
جام حذفی آلمان| آلونسو با فتح حذفی فصل را به پایان رساند؛ دوگانه لورکوزن تکمیل شد
پرونده فصل رؤیایی شاگردان ژابی آلونسو با پیروزی آنها برابر کایزرسلاترین در فینال جام حذفی فوتبال آلمان بسته شد.

خبرگزاری میزان - دیدار فینال رقابت‌های جام حذفی آلمان، شنبه شب در ورزشگاه المپیک برلین میان تیم دسته دومی کایزرسلاترین و بایرلورکوزن قهرمان بوندس‌لیگا برگزار شد که این بازی را لورکوزنی‌ها به لطف تک گل دقیقه ۱۶ ستاره سوئیسی‌شان گرانیت ژاکا با پیروزی یک بر صفر به پایان رساندند تا قهرمانی در جام حذفی را به قهرمانی‌شان در لیگ آلمان اضافه کنند. لورکوزن در حالی موفق به کسب پیروزی در این بازی شد که از دقیقه ۴۴ با اخراج اودیلون کوزونو مجبور شد ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهد.

بایرلورکوزن یک - کایزرسلاترین صفر

گل: گرانیت ژاکا (۱۶)

این دومین قهرمانی تاریخ لورکوزن در جام حذفی آلمان است. قرمزومشکی‌های بی‌آره‌نا پیش از این چهار بار در فینال‌های جام حذفی شرکت داشتند که سه بار آن بازنده میدان را ترک کرده بودند و تنها قهرمانی‌شان در سال ۱۹۹۱ رقم خورده بود.

لورکوزن هفته گذشته این شانس را داشت که با فتح لیگ اروپا، سه‌گانه‌ای تاریخی را رقم بزند، اما زورش به آتالانتای ایتالیا نرسید و به این ترتیب فصل را با دوگانه جام‌های داخلی به پایان رساند. همچنین این پیروزی بدان معناست که لورکوزن بدون قبول حتی یک شکست در رقابت‌های داخلی فوتبال آلمان، به کار خود در فصل ۲۴-۲۰۲۳ خاتمه می‌دهد. آن‌ها پیش از این رکورد بی‌سابقه فتح بوندس‌لیگا بدون شکست را ثبت کرده بودند و حالا به اولین تیمی تبدیل می‌شوند که در یک فصل نه تنها در لیگ بلکه در جام حذفی نیز بدون شکست فصل را به پایان می‌رساند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *